lördagen den 11/8

Hej på er! 

Detta har varit en mycket bra dag, en solig sådan! Jag drog ner till stenbryggan vid ett där jag mötte Maja, sedan låg vi på stranden och solade någon timme innan vi gick till spara, köpte lite godis och satte oss på en gräsplätt och snackade, sedan gick vi hem till henne där vi gosade med hennes hund och åt kräftor. Vid fyra, halv fem drog jag hem och sedan mötte jag upp Matilda på torget där vi satt och snackade en stund, efter det drog jag hem igen, bytte om, gick till banken, gick sedan till spara där Maja och Ebba var och så handlade vi, sedan gick jag hem igen, fixade samt packade och sedan tog jag moppen ner till Stenbryggan där Maja och Ebba redan var och resten av kvällen har vi suttit och grillat hamburgare, smores, ätit chips, pratat om livet, sett en väldigt fin solnedgång och ett stjärnfall, riktigt mysigt! Förresten så kan ni läsa majas blogg hääääääär 😀

För övrigt så fick jag reda på min klass idag, eller ah ängelholmarna fick reda på dom så jag var lite sneaky och bad min kusin ta reda på intressant fakta och BOM! så visste jag hela min klass. Det känns mycket bra faktiskt, är en aning mindre nervös nu och mer taggad, haha. Så ah, detta kommer bli braaaa! 😀 

Nnanana nu får ni lite bilder från Majas blogg.. 

majas extremt gulliga lilla grill!

myyyyys.

fina maja!

ebbbiii

jätte vacker osv.. håller för övrigt en ”smore” (säger man så?) i handen och i bakgrunden ser ni min fina blåa lilla vän, åh vad jag tycker om honom! hihi.

vacker solnedgång..

Kommentera

