borta bra, hemma bäst!

Godkväll mina kära bloggläsare!

Jag är nu hemkommen efter några grymt mysiga dagar i Sömstad! Vi har även varit i Västervik & Gamleby (självklart), på Öland och i Kalmar! Öland var dock en extrem besvikelse, trodde det skulle vara super mysigt men det var det icke. Kalmar var dock jätte mysigt 😀 För övrigt har vi plockat svamp (helt sjukt mycket kantareller, mums!), ätit kräftor (kääärleeeek), läst en massa, tittat på os, badat i sjön, varit på loppisar, shoppat lite osv. kalas bra helt enkelt 🙂

Har bara bilden nedanför sålänge, ska lägga över bilderna från min systers mobil när hon kommer hem igen och mammas bilder när jag orkar vilket jag inte gör just nu.. 😉 

Väldigt icke-vacker bild på mig men äääh, bjuder på den för mamma och Olivia är så söta, hihi. 

 

Kommentera

