You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy when skies are gray. Please don’t take my sunshine away.

Söndagen den tjugonionde juli tvåtusentolv. 

Dagen har jag spenderat på spara, på en lekplats och ute på en balkong med min fina vän Maja med massa skratt, prat och interna skämt! Eftersom dagarna bara springer förbi och vi båda har varit sjuka så har vi inte setts på länge vilket är väldigt synd men det har varit en väldigt mysig och chill dag i alla fall 🙂 och sen är det alltid en fin bonus att komma hem till henne då jag kan gosa med hennes underbara hund Stella som är typ jordens mysigaste, haha.

Nu ska jag läsa igenom lite blogginlägg och sedan dra ut men ni får ha det så bra, puss! 😀

Åh minnen på den här bilden. Tagen sommaren till sjuan tror jag, så små, söta och oskyldiga vi var på den tiden, haha. Saknar det.

 

Kommentera

