2012-07-29

Är det bara jag, eller går inte veckorna otroligt snabbt? nu är det söndag, IGEN! jag hinner seriöst inte med. Om endast 22 dagar börjar jag skolan – gymnasiet, vilket känns helt stört. Jag kommer fortfarande ihåg när vi började sjuan, det känns inte som att det var så pass längesedan men det var det ju tydligen, tre (eller blir det fyra?) år sedan rättare sagt. Men att börja gymnasiet blir väl typ.. en chans till att börja om från grunden igen, på ett bra sätt hoppas jag. Nej men detta blir bra, man måste nog bara vänja sig lite eller vad säger ni? 🙂

Kommentera

