precis som en sommardag ska vara.

Detta har varit en bra dag, en mycket bra sådan. Jag mår förresten tusen gånger bättre idag vilket är grymt skönt!

Jag, mamma, pappa och Olivia drog oss bort mot Mölle vid halv tolv tiden där vi åt jätte god lunch på en fiskrestaurang i hamnen, sedan spatserade vi runt lite i byn i hopp om att hitta en mysig sandstrand – utan lycka. Så vi tog bilen en bit utanför Mölle där vi hittade en sandstrand där vi la oss och solade i några timmar, vi tog oss även ett långt dopp i havet (jag också, hehe) och herregud vad det var varmt!! asså seriöst, det var VARMT! galet och helt underbart. Vi drog oss hemåt igen vid halv fem då alla i min familj utom jag drog ut på roligheter. Forever alone som jag var tog jag en dusch, klädde mig lite halvfint, dukade bordet för en ute på altanen och åt värsta festmåltiden (bokstavligt talat) och lyssnade på musik, sedan la jag mig i vår trädgårdssäng och tittade upp mot svalorna en stund. (nej jag har inte mycket till liv ibland..) Sedan låg jag och kollade tv någon timme och sedan fick jag ett sms som fick mig att dra ut vilket jag verkligen inte ångrar, har haft en otroligt mysig kväll, hihi. Jag kom i alla fall hem strax innan ett och ja, nu ska jag nog gå och lägga mig faktiskt, lär väl somna med ett leende på läpparna.

Men ni får sova så gott, puss!

Kommentera

