2012-07-26

Jag hatar att vara sjuk. Dels för att man mår kasst på en massa vis, man näst intill dör av värmeslag (jag fick faktiskt det igår :o), hela kroppen blir helt jobbig så man bara vill typ krypa ur sitt eget skinn.. euw vad äckligt det lät men ni fattar och sen kan man inte göra det man egentligen vill göra vilket inte är okej någonstans! Dagens planer var egentligen att sticka till stranden med en extremt saknad människa som jag inte träffat på.. typ över en månad eller något, galet. Men nu gick ju inte det på grund av all denna sjukdom, tror jag är typ allergisk och sjuk just nu för inatt vaknade jag ett flertal gånger av att mina ögon hade typ klibbat ihop (varsågoda för den mysiga infon), min hals är jätte svullen.. asså den gör inte ont men det är typ svårt att svälja, andas och prata just för att den är så svullen, min näsa är super täppt och så har jag fortfarande feber och massa lock för öronen 😦 det kanske är bud på att gå till doktorn? men jag har en tendens att alltid må tusen gånger bättre efter att ha suttit i deras väntrum i typ en och en halv timme (dom ääär ju så otrooligt snabba verkligen) så när man väl blir undersökt så visar tester och sånt oftast typ ingenting och sen mår man lika dåligt som man gjorde innan man kom dit några timmar efter, är det bara jag? stört irriterande i alla fall. 

Nä nu måste jag snabbt ut i skuggan, i vårt datarum är det säkert runt 30 grader just nu. PUSSHEJ.

Sömstaaad ♥

Kommentera

