1 2 3 4

Heey.

Jag gick emot mig sjukdom idag, eller nä bara lite. Tänkte att istället för att sitta inne/sitta i skuggan och svettas ihjäl så kunde jag lika gärna det i solen där jag samtidigt kunde bli brun så, sagt och gjort 😀 låg i vår trädgårdssäng (mysigast ever) i några timmar och jag blev faktiskt brunare, yay me! Egentligen har jag ganska bra pigment.. det gäller bara att jag faktiskt är ute i solen med, haha men det kommer 😉

Och vad mer då? jo vi åt världens godaste middag bestående av marinerad, grillad lax (en halv sådan), mammas potatissallad och nått kryddsmör, okej egentligen så kände jag inte så mycket smak alls.. så tänkt hur extremt gott det är egentligen?! mums.

Men nähe mina kära vänner *host* nu ska jag nog förflytta mig till soffan och kolla på tv, låter ganska bra tycker jag! Ha det. 

Denna låten är sjukt gullig, lyssnaaa.

Kommentera

