konsten att se det ljusa i det mörka.

Goddagens!

Båstad bjuder idag på ännu en stek-het dag, ganska jobbigt för mig som fortfarande är sjuk men jag mår i alla fall mycket bättre idag, speciellt efter en välbehövlig dusch! Jag har nu suttit ute på verandan/ legat ute i hängmattan och läst i några timmar, har en väldigt bra bok som tyvärr är slut snart.. jag får väl ta mig en tripp till biblioteket och lämna samt låna låna lite böcker när hälsan tillåter 😉 Visst är det galet att det kan vara så varmt i skuggan förresten? klockan är fyra och termometern visar hela 27 grader (!!) helt underbart ju!

Men nu ska jag återgå till min läsning, ha det så bra puss! 

Kommentera

