tisdagen den 17/7

Just nu kommer det ett mycket märkligt ljud utifrån som låter ungefär som en missnöjd elefant, hur konstigt?! 

Hej på er! Förlåt för sen uppdatering men jag har varit iväg i stort sett hela dagen och när jag kom hem så kunde jag inte annat än lägga mig i soffan, är så otroligt trött!

Inatt (imorse..) somnade jag halv fyra och skulle upp vid nio, man är inte människa vid den tiden efter så pass lite sömn, haha. Fixade i alla fall mig, blev upphämtad av Joellas bror Victor som skjutsade oss till tågstationen och sedan tog vi tåget över till Halland för shopping i Halmstad. Med mig hem fick jag en t-shirt (49 riksdaler på rean, you gotta love it!) och lite underkläder, alltid trevligt. På vägen hem från tågstationen gick jag inom Maja där jag lånade toan, gosade med världens mysigaste hund och snackade lite med Maja, sedan fick jag även följe hem av henne 😀 Åt väldigt god sommar-middag innan och pga. min extrema trötthet så skippade jag tyvärr kvällens träning, som jag sett fram emot i ungefär tre veckor.. bra där Tyra. Men på torsdag blir det andra bullar, då blir det träning för hela slanten och det ser jag faktiskt verkligen fram emot, dags att bli lite fit igen!

Ha en fin kväll.

Kommentera

