lite snack om vädret och sånt ni vet

Idag är det en sån där typisk måndag som man inte tycker om. Regnig, dyster och allmänt jobbig. Jag tog en promenad i regnet genom staden innan, bara gick och gick och gick lite till, utan en klar destination. Mina fötter tog mig till en början längst ut på den långa piren i hamnen, sedan genom en massa småvägar bort till malenskogen där jag gick in men stannade upp och insåg att jag inte ville gå där så jag vände och gick en massa småvägar hemåt igen. Det konstiga är hur kallt det var när jag gick ut i regnet (hade leggings, tjocktröja och jacka på mig) och hur varmt det blev när det slutade regna. Det är ganska skönt att bara gå sådär, rensa huvudet på tankar utan framgång och rasta sina rastlösa (haha) ben ett stycke.

Känner verkligen intresset i texten ovanför, men så kan det gå när man är skrivsugen och inte kan skriva om det man känner för, då får man skriva om det första man tänker på vilket oftast är vad man har ägnat dagen åt och hur vädret är. För er som inte vet så är jag en levande väderprognos eller vad man säger, jag snackar alltid väder, hon är inte normal den där kan man ju tycka och nej, jag är väl inte det heller. And guess what? I LIKE IT!

Såhär ser jag definitivt inte ut idag, haha. Men det är en favorit outfit och en glad Tyra, den blandningen tycker vi om, eller ja jag gör det i alla fall 🙂 

Kommentera

