fredagen den trettonde

Otursdagen idag ju! Någon som har haft otur? jag har faktiskt det på sätt och vis eftersom jag vaknade upp så otroligt allergisk fast det gick konstigt nog över på eftermiddagen? skumt. 

Kvällen har i alla fall varit super mysig! Jag gick ner till hamnen för att äta med mamma och pappa och där nere träffade vi även Cilla och Lars, mycket trevligt faktiskt. Vi åt Moules frites med aioli som är musslor i någon god spad sak och pommes till det, riktigt gott! Vi blev kvar där i ungefär två timmar (sedan frös vi nästan ihjäl) så istället gick vi en promenad runt hamnen och kollade läget, ganska mycket folk ute idag faktiskt och ja, sedan gick vi hem.. och nu sitter jag här, vill egentligen sova men jag är inte trött.. dagens i-landsproblem där ja 😉

Ha en bra kväll/natt osv. Maskinen är ju på madison ikväll (18+) ganska avundsjuk på dom som är där faktiskt.. inte lätt att vara liten ibland. 

Kommentera

