2012-07-14

Godmorgon!

Idag vaknade jag vid tolv-tiden av att Madde ringde, låg och snackade med henne i typ en kvart och sedan gick jag upp. Nu tänkte jag käka frukost, ta en dusch, fixa mig och sedan träffa upp Madde och Lisa i hamnen. Resten av dagen/kvällen/natten blir det mys med Lisa, det var alldeles för längesen sist. Och för att inte göra dagen sämre så är det till och med varmt ute idag och solen skiner, vi får bara hoppas att molnen inte tar över..

Men nu ska jag gå ner och äta frukost, kanske somnar på kuppen så trött som jag är, menmen. Ha en bra dag!

/weheartit

Kommentera

