it’s not me, it’s you.. oh…

Goddagens gott folk!

Idag vaknade jag upp hemma hos Hanna, igårkväll när hon skulle sticka hem (hon skulle jobba idag) så inser vi att jag lika gärna kunde följa med henne hem, så det gjorde jag! Igår gjorde vi för övrigt inte så mycket, gick runt i hamnen lite, satte oss och åt glass men blev istället sugna på pommes så det åt vi också, haha. Sedan gick vi hem till mig och tittade på filmen eurotrip som är ganska komisk. Jag kom hur som helst hem vid typ tolv och nu ska jag nog fixa något att äta och sätta mig vid teven, det blir ju kalas bra.

Ännu en bild från 2008 (?), dags att ta nya kanske? haha. Jag och hannis på bild i alla fall, bästa! och om bara några dagar kommer även Clara hem, wiiie 😀 (hon har varit på Malta i 3 veckor så hon lär väl vara näst intill svart nu, inte okej 😦 ) 

Kommentera

