allt och lite till.

Idag är det måndag och solen har gömt sig bakom ett lager moln. Tröttheten från igår sitter i och magen suktar efter mat. Jag ska nog vara lite duktig och fixa här hemma idag, kanske även gå en sväng ner till tennisen med mig syster om jag orkar, kanske gör det bara för hennes skull gullig som jag är men vi får se. 

Gårdagen bestod utav häng på stranden för första gången denna sommaren (hur sjukt är inte det?), stekande i solen och badande i havet (som till och med var ljummet!) med bästa, även lite matlagning, städning, träffade folk, cyklade runder och pratade, grymt bra dag!

Sedan på kvällen drog jag till madison med Ebba och Madde, träffade självklart massa människor där inne också. Kvällen ur min synvinkel bestod utav gammalt och lite nytt trevligt folk, otaggade & trötta människor, lite dans, mycket tjat, drama, lite tårar, en tidig hemgång för min och Ebbas del pga. trötthet och otaggade. Vi satte oss då på mitt rum med två flaskor vatten och en påse chips och snackade i någon timme, lovar att det var det bästa på kvällen,haha. Så tack sötnos!

Ha en bra dag, puss.

Piffar upp den gråa dagen med en somrig bild från Sömstad 2009.

 

Kommentera

