Det kommer ordna sig, det gör det alltid.

Hej,

Vad gör man när man inte kan sova? jo man sätter sig och bloggar om det, haha. Fast nej tänker faktiskt inte skriva hur irriterad jag blir utan snacka om min dag istället, bra va? 😉 

Elin kom hit vid halv två kanske och sedan drog vi till skateparks-invingningen vid två, där var det massa folk och en hel del duktiga åkare. När vi varit där i ungefär en timme gick vi ner till hamnen/stranden där det var beach-volleyboll fast vi orkade inte titta så vi gick hem till mig där jag bytade om, sedan tog vi moppen bort till skateparken igen och tittade lite, drog sedan hem till Elin och åt integodfärdiglagadmatiförpackning innan vi drog till Mellbystrand där vi skulle kolla in vad som hände på stranden (Mellbystrandskalaset) men tror ni inte de håller på och plocka undan när vi kommer? segare tjejer får man ju leta efter, haha. Vi drog i alla fall och köpte glass och satte oss på en bänk nere på stranden och pratade en stund innan vi drog oss hemåt igen. Jag stack hem till mig och käkade och sedan drog jag hem till Elin igen. Vi låg ute i hennes hammock och snackade, halvsov, lyssnade på musik och snackade med folk, sedan gick vi in och tittade på tv och jag drog hem vid halv elva eller något liknande. Intressant osv.

Nu borde jag försöka sova igen, hur omöjligt det än verkar vara. Imorgon ska jag till Mellbystrand (igen) för att träffa bästavän, känns som att det vart hundra år sedan jag träffade henne sist alltså är saknaden stor. Uppdateringen imorgon blir hur som helst nog ingen vidare bra, bara så ni vet. 

Men ni får sova så gott och ha en bra dag! 

Kommentera

