lyckan och lättnaden!

Jag är sinnessjukt glad just nu, vart självklart inne på skanegy.se när klockan visade 00:01 och tittade gymnasievalet och.. jag kom in på mitt förstahandsval! 😀 det känns riktigt bra och jag tror faktiskt de kommande tre åren blir grymma.

Idag körde jag till Joella vid tre, vi cyklade och spelade minigolf och sedan drog vi ner till hamnen där Joella får för sig att bada, så det gör hon – i underkläder, haha så jävla härlig. Sedan cyklade vi i alla fall hem till henne och kollade film och sedan drog jag hem vid halv nio, mys! Och nu sitter jag och varvar min egen spotify-lista med videos från hardstyle-events, verkar så sjukt häftigt! kollar även lite bloggar och sånt, funderar på att kolla lite tv innan jag går och lägger mig, förresten.. varför går alla bra serier på tv först på natten? inte så klokt enligt mig, men aja det finns i alla fall något att göra då, haha.

Nu ska jag fortsätta med en ganska intressant diskussion, godnatt gott folk! 

Kommentera

