summertime.

Goddagens!

Just nu är jag helt otroligt trött, kanske borde ta en powernap? det låter ganska lockande faktiskt!

Idag har det varit värsta fina vädret ute fast det trodde jag inte när jag först drog hemifrån iklädd jeans, t-shirt, kofta och skinnjacka, det tog inte lång tid innan jag höll på att få värmeslag asså, haha. Gick i alla fall till spara där jag mötte Madde och Clara, pratade lite innan jag och Madde gick in till Spara och köpte glass, sedan gick vi bortåt hamnen och satte oss nere på stranden och snackade en stund innan vi gick hem till mig där jag kunde byta om till shorts och lämna jackan hemma, sedan drog vi vidare bort till Drivan där det var massa matcher, trevligt. Och när vi varit där i någon timme drog vi hem till Madde och satte oss vid datorn och sedan drog jag hem vid halv 6 för vi skulle käka.

Nu sitter jag här och försöker samla lite kraft och energi så jag kan dra till träningen sen, hur mycket det än tar emot. Men som sagt så känns det alltid så skönt efteråt så jag får väl försöka piggna till lite! 

Justin Bieber ft. Nicki Minaj, en förvånansvärt bra blandning faktiskt och tillsammans gör dom en väldigt skön låt!

Kommentera

