i’m on fire!

Okej, kanske inte bokstavligt talat men seriöst, oj vad duktig jag är. Somnade inte förren halv tre igår (igen) men vaknade ändå konstigt nog pigg vid halv åtta så då gick jag faktiskt upp. En stund senare slår det mig att jag borde ut och gå i det fina vädret så jag drog på mig träningskläder, snörade på mig mina joggingskor och pluggade in hörlurarna i öronen och så begav jag mig ut. Jag joggade bort till Paulines brygga och sedan gick jag tillbaka, alltid en början! Tänkte försöka ut och springa lite då & då och springa en längre sträcka varje gång eller samma, fast på mindre tid varje gång, det låter i alla fall väldigt bra i mitt huvud! 😉

Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mer om en stund, puss!

Kommentera

