You know who’s beautiful? Read the first word again.

Tror ni jag kan sova när jag för en gång skull ska vara duktig och lägga mig tidigt? självklart inte. Så här sitter jag nu, en timme senare, pigg. Jag har ett huvud som är mer eller mindre överfyllt med tankar och en kropp som känner för att springa ett maraton, okej kanske inte men ni förstår poängen. Oddsen att jag somnar så fort jag går och lägger mig igen är ungefär noll, känns bra! Men jag får väl göra åtminstone ett försök till, så godnatt!

– smile.

Kommentera

