fredagen den femtonde juni.

Goddagens!

Idag skiner solen men ändå har jag knappt satt foten utanför dörren, har endast varit och hämtat min syster på stationen och fotat henne ute i trädgården, så vad har jag ägnat dagen åt? Jo jag har vaknat cirka en miljard gånger men gick ändå inte upp förren vid tolv-tiden. Efter det har jag tittat på film (Mr and Mrs Smith), suttit här och städat, duktig som jag är! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se om kvällens planer går igenom eller inte. 🙂 Kolla trailer till filmen vettja. Puss.

Kommentera

