the best way to make your dreams come true is to wake up

Godkväll! 

Är det bara jag, eller börjar man inte undra vart den där sommaren har tagit vägen nu? Idag har jag liksom gått runt i jeans, t-shirt och tjocktröja (när jag var ute hade jag även jacka) men ändå lyckades jag frysa, inte bra.

Idag var det i alla fall tänkt att jag skulle vara hemma hos Elin vid ungefär ett men när jag vaknar så tittar jag på mobilen där jag fått ett sms från Elin vid tolvtiden att hon vaknade då och att jag kanske borde chilla lite så jag tittar på klockan men inser att den redan är tio över två.. BRA JOBBAT TYRA! 😀 men jag skyller på byggarbetarna som stör min skönhetssömn redan vid sju på morgonen, okej? Jag fixade mig i alla fall och drog till Elin lite innan fyra, vi satt då och snackade ett tag, drog sedan till Skottorp och tankade, sedan hem och gjorde pizza, sedan körde vi och hämtade Linn och drog sedan vidare till Ök hem till Kajsa 🙂 Jag blev dock inte kvar där så länge för jag skulle träna så jag drog igen vid typ kvart, tjugo över sju, åkte hem och drog på tränings-kläder och skyndade mig iväg till en jobbig men rolig träning! Och nu sitter jag här men ska strax förflytta mig till teven. 

Ha det bra, puss!

 

Kommentera

