sommarlovets ljuva dagar.

Godkväll gott folk!

Mår alla bra idag? Är ni glada och sånt? Själv mår jag i alla fall kalas bra och humöret är på topp!

Jag har spenderat större delen av dagen i hamnen idag med min fina vän, bara pratat och tagit det lugnt, mycket mysigt. Och annars har jag läst, tittat på tv och ätit, alltså typ ingenting. Man måste bara älska sommarlov, eller hur? Tror det är imorgon som mina härliga mellbystrandare får sommarlov också så då blir det självklart att träffa dom en hel del, saknade människor det där! 

Nu ska jag kolla bloglovin där en massa blogginlägg väntar på mig, puss!

Kommentera

