idag är det tisdag.

God morgon!

Det känns ju alltid trevligt när man blir väckt halv nio av att mamma kommer in och säger att om jag ska duscha idag så måste jag göra det nu för de tydligen ska stänga av vattnet i några timmar, så det var bara att masa sig upp och in i duschen. Nu är klockan dock halv elva och jag tänkte slänga i mig lite frukost innan jag beger mig iväg till tågstationen där jag ska möta upp min fina vän Lisa! Vi tänkte åka heeeela långa vägen bort till Ängelholm och sedan spendera dagen i butiker, på något café och ute i solen (om den nu får för sig att komma tillbaka igen). Tycker det låter som en bra dag! 🙂 Men nu måste jag äta lite, puss.

En liten mupp-bild på Lisa & mig från förra sommaren, om jag inte minns helt fel så var vi ganska flummiga när dessa bilderna tog, därav är denna bilden den som ser mest okej ut, haha. 😉

Kommentera

