en helt perfekt dag och kväll.

Hejsan!

Denna dagen har varit så otroligt bra! Hur den började vet ni ju redan så nu kör vi fortsättningen 😉

Vid tolv hämtade jag och mamma upp Lisa så skjutsade hon oss in till Ängelholm där vi först gick i lite butiker och sedan får vi idén att vi behöver äta något, frågan var ju bara vad vi var sugna på? Så vi gick helt enkelt till ica och ut kom vi med guacamole, taco-chips med ostsmak, tre påsar haribo-godis, marabou jordgubb (smakar EXAKT som chokladdoppade jordgubbar, riktigt god!) och varsin läsk, sedan spatserade vi runt en liten stund innan vi satte oss på en trappa i solen nere vid ån. Där blev vi kvar i säkert tre timmar och bara pratade och åt, grymt mysigt. Tror jag har världens finaste vän också faktiskt, kan ju inte bli bättre! Vi åkte i alla fall hem vid fem tiden och jag blev lämnad hemma. 🙂

Sedan ikväll någon gång så åkte jag och min syster till picasso där vi beställde pizza och sedan åkte vi inom spara och handlade massa nyttigheter så som massa läsk, godis och chips innan vi åkte och hämtade våra fina kebab-pizzor. Vi tog sedan bilen ut till Kattvik där vi satte oss på stenarna med massa filtar. Vi åt, fotade, pratade, skrattade en hel del och sedan såg vi även solnedgången. På hemvägen tog vi en lång omväg runt torekov/hov och åh vad fint det är uppe på åsen vid solnedgången! En helt perfekt kväll med världens finaste syster, du är bäst helt enkelt. Och jag är så pass gullig så jag bjuder på lite bilder här nedanför, kommer dock fler senare (när jag fått dom som vi tog med Olivias mobil) 🙂

Kebabpizzaaaa ♥

bjuder på denna bara för att livia är så söt!

mumsimums.

liviiaaa ♥

myyys.

och så vart det lite såhär fint.

Kommentera

