söndag.

Hejsan!

Ledsen för dålig uppdatering men idag har jag gjort absolut ingenting, kände att jag behövde det efter de tre senaste kvällarna 😉 Så idag har jag endast suttit här, legat framför teven och slumrade till i min systers säng, haha.

Åh vad jag älskar att vi har sommarlov förresten, även om vädret snarare visar vår eller höst. Att ha lov ger en friheten att göra vad man vill, man kan sova hur länge man vill och gå och lägga sig hur sent som helst utan att det får konsekvenser dagen efter. Man träffar massa härligt folk och det känns som att alla slappnar av och blir glada så fort dom får lov, underbart!

Nu ska jag nog sätta mig och kolla på film, ha det bra!

Bild på min fina klass, eller ja.. min före detta klass. Kommer nog sakna den en hel del..

(kass kvalité för jag snodde den från facebook)

Kommentera

