S-O-M-M-A-R-L-O-V!

Detta är galet, detta är helt sjukt men nu säger jag det: VI HAR FUCKING SOMMARLOOOOOOOV! 

Jag kan verkligen inte förstå det! Och ni kan inte förstå min glädje just nu, eller min förvirring eller min rädsla, eller min sorg för den delen, haha. Glädje för att jag har lyckats överleva dessa tre åren med ett par leende läppar, visst så har det funnits stunder då man bara velat lägga sig under en sten och dö men grejen är att jag har tagit mig igenom allt och det är jag faktiskt stolt över. Sedan är jag självklart överlycklig för vi har fått sommarlov, hur konstigt det än känns. Förvirringen är nog störst, jag hade ingen aning om hur jag skulle reagera när vi sa hejdå i klassen och kramade alla och sånt. Jag är förvånad över att jag inte grät men det kommer väl när allt har sjunkit in, haha. Rädslan för att behöva gå in ensam i en ny klass, på en ny skola och i en ny stad är.. jag vet inte, överväldigande kanske. Samtidigt som det ska bli så sjukt roligt så är jag riktigt nervös men det fixar väl sig också 😉 och sedan har vi sorgen. Sorgen över att aldrig mer få gå tillsammans med min härliga, kaotiska klass. Att högstadietiden faktiskt är över nu, det gick så snabbt! Men nu väntar ju en massa andra roligheter så än är det inte slut! 😀

Efter skolan drog jag, Maja, Madde, Elin, Matilda x2 och Eleonora till Kontan för lite fika, massa mys. Och lite senare blir det nog fika och middag med familjen och ikväll kanske vi drar ut, vi får se hur det blir! Men nu ska jag slänga mig i soffan och andas lite, kan inte sluta le ändå. Tycker det är så härligt att höra studentflaken köra förbi med hög musik och skrikandes, glada studenter! Tänk att det är vår tur om bara tre år? 😮 GALET! 

Men ni får ha det sjukt jävla bra i alla fall, puss!

(ännu en bild från balen igår!)

Kommentera

