upp och ner, ner och upp

Hej!

Idag är livet både på topp och i botten. I botten för att jag, sjuklingarnas sjukling självklart har gått och blivit sjuk IGEN. Denna gången är det halsont, en extremt täppt näsa och feber som spökar, tvingade endast iväg mig själv till skolan idag för att det stod roligheter på schemat men imorgon blir det att stanna hemma och på onsdag är vi lediga så nu ska jag vila till tusen så jag är kärnfrisk på torsdag då det vankas bal!

Idag har jag lämnat in det sista som har med pluggande att göra i högstadiet vilket känns extremt lättande, haft dans inför balen (det var grymt mycket roligare än jag trodde, haha), haft vett och etikett (även det inför balen), lärt oss att knyta slipsar, sprungit runt i spex-kläder (jag hade pyjamas, kudde och nalle.. massa mysigt :D), tagit spex-foto, suttit och chillat i korridoren men blivit hämtade av vår lärare för vi tydligen hade språk -.- och sist hade vi ”so” bara det att vi inte hade det. Vi lämnade in böcker och ”städade” skeppet (studiehallen) och sedan fick man äntligen gå hem, en halvtimme tidigare till och med! Jag la mig direkt i soffan, satte på Dear John och bara tog det lugnt, tänkte sätta igång en ny film strax.

Ha det bra!

Maja och jag i sexan, mini! 😀

 

Kommentera

