00:35

Just nu..

..är mitt humör: både bra och dåligt faktiskt.

..vill jag: sova tror jag.

..stör jag mig på: en massa onödiga saker :)

Senaste..

..jag åt: marknadskarameller ♥ 

..jag lyssnade på: Mac Miller – Donald Trump

..jag pratade med: Min bror 🙂

Imorgon..

..ska jag: hitta på något roligt, vet dock inte vad än, haha..

..vill jag: åka på någon slags roadtrip, göra något spontant!

..borde jag: göra klart de sista skolarbetena som ska vara inne måndag morgon..

och nu tänker jag gå och lägga mig, godnatt.

One thought on “00:35

  1. Kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt liv som modell, lägger ut fina bilder och skriver om min vardag. Puss och kram! ❤

Kommentera

