the fighter

Heey.

Idag är det tisdag och det är helt sjukt kallt ute! Sommaren bara *POFF* försvann, sadface 😦

Idag har jag haft glos-förhör, klarat spanskan (typ äntligen! spanskan tycker inte om mig..) , gjort religions-prov och sista lektionen var det Strandängsloppet fast jag sprang inte utan gick med Joella och Maja istället, grattis till vinnarna i alla fall! 

Sedan jag kom hem från skolan har jag suttit vid datorn, kollat tv och halvsovit en stund. Nyss ätit lite och senare blir det träning, jag har inte varit på en träning på säkert två-tre veckor pga. sjukdomar och för mycket i skolan men nu ska jag banne mig dra igång med det igen!

– ”If you fall pick yourself up off the floor
And when your bones can’t take no more
Just remember what you’re here for”

Kommentera

