love is like the wind, you can’t see it, but you can feel it.

Åkte till Helsingborg innan med pappa för att hämta hem Luddes moppe som varit på verkstaden, sedan åkte vi hem till min moster där jag träffade två av mina fina kusiner och så hämtade vi mormor som är nere över helgen (hon flyttade till Stockholm för några månader sedan) så nu ska hon bo här i några dagar, mys! Vi åt världens godaste middag när vi kom hem och jag skickade nyss in engelskan, äntligen..

Ingen aning vad jag hittar på nu men vi får se helt enkelt! Ha det. 

 

Kommentera

