godnatt världen.

Och så var jag äntligen klar, inte. Men nästan! Jag har gjort alla engelska-frågor, läst igenom alla fem häften i so:n minst en gång (det är fucking 50 A-4 sidor med text som vi ska kunna på provet imorgon?!) samt svarat på en del frågor, fast vid fråga 8/25 kom pappa in och började snacka, det slutade med kvällsfika för mig, pappa & ludde, mys! Men ah.. jag stannade på den frågan i alla fall, haha. Börjar bli trött nu alltså är det nog dags för mig att krypa till sängs, klockan är ju faktiskt tolv snart.. Imorgon är det dock fredag vilket ska bli extremt skönt, älskade helg.

Men nu får jag ta och sova, pusshej.

i think you get my point huh? / weheartit (bästa!)

Kommentera

