en måndags lista.

När jag borstar tänderna tycker jag det är kul när det skummar mycket, haha.

När jag lagar mat  MÅSTE jag ha musik på, annars går det inte!

Den värsta känslan är när man sover och drömmer att man faller så man vaknar upp med ett ryck.

Den bästa känslan är när man har gjort något riktigt bra eller fått en adrenalinkick för man gjort något spännande.

Jag är sämst på att regelbundet städa mitt rum, det finns inget tråkigare.

Jag tycker om att boxas, finns inget bättre än att ge allt man har tills armarna blir till spagetti.

Kärlek är alldeles för komplicerat.

I somras trodde jag inte det var varmt ute. Det var oräkneliga gånger då jag gick ut i jeans och kofta men insåg ganska snabbt att jag skulle svimma om jag inte satte på mig shorts 😉

Sist jag grät var jag väldigt trött på allt.

Jag är rädd för att min framtid ska bli tråkig, det måste alltså förhindras..

När jag vill tänka sätter jag mig oftast på en bra ”tänkar-plats”.

När jag bakar måste jag äta av smeten!

Just nu tänker jag på att klockan går väldigt fort idag..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga lite.

Min mobiltelefon är en gammal pryl som jag mer än gärna skulle byta ut.

Imorgon kommer jag förmodligen vara frisk så jag kan gå till skolan.

När jag vaknar på morgonen 
kollar jag alltid hur mitt hår ser ut innan jag gör någonting annat.

Om jag var ett djur skulle jag lätt vara en fågel, hur häftigt hade inte det varit?

Idag har jag tillbringat mycket tid ute i solen 🙂

Just nu är jag trött, mätt och en aning jätte irriterad.

Jag lyssnar på allt möjligt, men mest lugn musik faktiskt. (the script, the temper trap, one republic osv.)

Jag pratar typ hela tiden, svårt att få tyst på mig ibland 😉

Kommentera

