next to me

Hej! 

Så otroligt skönt med en långhelg nu, håller ni inte med? precis vad man behövde ju! 🙂

Skoldagen var tråkig och dryg, jag har suttit här sedan jag kom hem, var dock nyss och hämtade min bror på stationen (snäll lillasyster jag är!) och nu ska jag nog krypa ner i en soffa med en filt, lite fika och kolla tv eller film.

Hittade denna låten innan förresten, kan inte bestämma mig för om jag hört den innan eller inte? Bra är den i alla fall!

– Du vet vart jag finns när du än behöver mig, eller hur?

Kommentera

