gulligt osv.

Blandade bilder från sexan till.. åttan kanske? En sak är säker även om det inte syns på dessa bilderna, mitt absoluta favoritplagg var helt klart min båstad-hoodie, haha. I alla fall, förvänta er ett låångt inlägg 😉

”tja, jag är stencool.”

nyduschad liten folk.

lite tandställning och sånt trevligt!

mupp med lockigt håår.

hejsan hoppsan tjejen, nyklippt huh?

haha jag lovar att detta var min favoritbild i typ hundra år, varför?

”hej jag heter tyra, jag är liten, har självklart blixten i spegeln och dessutom har jag en torkad ros i huvudet!”

häng på örebäcksvallen jadå, med maja & madde om jag inte minns fel!

s-s-summer.

himlen är oskyldigt blå, jag också 😉

gud vad typ.. liten och nätt jag ser ut att vara här, haha. fint med fotbollsbilden nere i hörnet också! (klart jag har varit en fotbollstjej 😉 )

DÄR HAR VI DEN! båstad-tröjan, lilltyras favorit.

den här bilden är ju lite halvintressant faktiskt.. tagen på julafton tror jag, adidasjackan på därja och vääärsta fluffet till hår – det saknar jag dock, volyyym 😀

ännu en adidasjacka på.. vad va grejen med dom egentligen? haha.

tennisdags..

mörkhååriig.

HAHA. nej nu orkar jag inte mer, tror inte ni heller gör det.. runt femton bilder = ett extremt långt inlägg. Grattis till dig som läser det här, det betyder att du orkat dig igenom hela inlägget! Jag kan tillägga att detta endast är bilder där jag ser helt okej ut, ni ska se alla andra.. HAH.. jag dör. TREVLIGT hur som helt! 

Puss

 

Kommentera

