lördag..

Idag är det den tolfte maj, utomhus är det endast 6 grader, regn och ett vitt täcke av moln skymmer solen, vart är sommaren?! 

Jag har suttit framför teven hela förmiddagen, kände nu att det kanske är dags att göra något! Egentligen skulle jag varit och tittat på fotboll nu men med tanke på vädret så skippade jag det. Jag borde sätta mig och göra engelskan nu men jag orkar inte, har ingen inspiration.. så istället ska jag nog ta tag i röran på mitt rum! Ikväll kanske jag träffar Matilda, kollar lite film och sånt trevligt 🙂

Förresten så får man väldigt ont i huvudet av att sitta inne hela dagen + av vädret, jobbigt.. tänk vad härligt det hade varit om det var tjugo grader ute, strålande sol, man kunde springa runt barbent, bli brunare för varje minut som går, bada osv.. miss it! 😦

Men nu blir det storstädning av mitt rum, puss.

bild från sommaren 2009 på mig & matilda ♥

Kommentera

