konsten att skjuta upp saker

Heeej.

Ojojoj vad man kan vara duktig på att skjuta upp allt! Ni vet hur jag skrev att jag skulle städa innan? Det har jag inte gjort än.. eller jag har vikt in en hel del kläder men hälften ligger fortfarande utspritt på golvet, fåtöljen, min byrå och mitt skrivbord, haha. Måste även dammsuga, suck. Jobbigt att städa ju. Pluggat har jag inte heller gjort.. jag orkar inte med allt 🙂

Imorgon är det söndag, jag måste tyvärr ägna exakt hela dagen åt att plugga. Jag måste göra en engelska uppsats, svar till en bok i engelskan, plugga moppeteori, plugga spanska och göra kemi, känns som det kommer bli en riktigt rolig dag, eller vad säger ni? 

Nä nu ska jag faktiskt försöka ta tag i städningen, sover alltid mycket bättre med nystädat rum 😉 GODNATT.

Det här saknar jag verkligen, Västindien. Jag kan knappt förstå att jag har varit där, förstod det inte ens när jag var där. Västindien är sjukt vackert och fören på segelbåten är den absolut bästa platsen att sitta på när man guppar lätt på havet. Känslan av att känna de ljumna vindarna, höra vattnet klucka och bara titta på det som ibland känns som oändligheten är riktigt mäktigt. En sak är säker, det var kanske första men absolut inte den sista gången jag kommer resa dit.

Kommentera

