för det är fredag och sånt gillar vi!

Hejsan och hallå!

Jag sitter här med mina kära vänner, ahlgrens bilar 😀 trogna är dom allt, fast dom försvinner en efter en ner i  min mage.. busigt!

För övrigt sitter jag och lyssnar på musik (hardstyle, maroon 5, ed sheeran, norlie & kkv osv.), chattar med folk och borde skriva min engelska uppsats om utomjordingar (dafuq liksom?) men om vi säger såhär,  på x antal timmar har jag endast skrivit rubriken.. BRA JOBBAT TYRA! 😀 men vem i hela friden kan komma på vad man ska skriva? inte jag i alla fall. Men det löser sig väl. 

Förresten så orkade inte jag vara uppe längre vid kvart över fem så jag gick och la mig och satte alarm på kvar i sex, det slutade med att jag sov till halv sju (på kvällen då).. lyckat osv. men det var behövligt! tyckte ni ville veta det 😀

och nu mina kära vänner, ovänner och familj ska jag försöka skriva den där fula uppsatsen, dunka musik och sedan sooovaaa! g’night.

kvällens fina sällskap! ❤

Och till sist så tänker jag vara klok och säga att alla ni som läser det här, gör inte saker mer komplicerade för er än det egentligen är, detta gäller allt och alla. Seriöst, bara go for it så fixar sig allt till slut, konsekvenser kan man ju alltid tänka på efteråt 😉 

 

Kommentera

