8/5.

Vet ni vad det betyder att det är den åttonde maj? Det betyder att det bara är en enda liten månad, alltså fyra veckor kvar tills vi slutar nian. Jag som tyckte vi började sjuan nyss, det är helt sjukt vad snabbt tiden går. Men som sagt, tiden går fort när man har roligt 😉

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och har suttit här sedan dess. Men jag får snart panik på min sega dator och det känns som att mitt huvud ska explodera vilken minut som helst så jag tänker helt enkelt gå och sova ett tag, förmodligen är huvudvärken borta när jag vaknar och jag är väl även lite piggare på köpet 😉 Sedan blir det då att plugga en massa i och med att jag insåg att jag har mycket mer skolarbeten osv. än vad jag trodde innan, inte bra det där. Men det löser sig väl, förmodligen.

Ha det bra!

En gammal en.

Kommentera

