7/5 måndag.

Hej på er.

Idag är det måndag vilket betyder att min dag har sett ut som så att vi först har biologi där vi idag hade vikarie som inte hade någon koll alls på vad vi skulle göra, inte vi heller för den delen så när någon satte på radion och alla andra satt och snackade/läste hade hon ingenting att säga = extremt chill lektion. Next up var dubbeltimme slöjd, jag vet inte hur jag lyckades men det enda jag faktiskt gjorde var att hitta en träbit i spillådan, såga den, slipa den, sandpappra den och limma fast den som en knopp på mitt skåp.. inte så lyckat där nej. Den andra tiden av lektionen ägnades åt att snacka med folk, leta efter en krok, leta efter en magnet och att mysa, trevligt osv. Sedan hade vi lunch och efter det hade vi spanska, fick tillbaka våra jätte fina prov och gick igenom dom och sista lektionen hade vi so där vi läste i ett häfte och tittade på en väldigt dryg film, det blir inte bättre av att högtalarna i vårt klassrum är helt sprängda så ljudet är grymt dåligt, stor suck.

När jag kom hem från skolan satte jag mig här, sov i en halvtimme och fikade för en stund sedan. Blir att plugga engelska glosor strax, intresseklubben antecknar.. 

Ha de bra.

Kommentera

