Just because I can’t read your minds..

Godkväll gott folk!

Kan ni tänka er att det redan är femte maj? Jag tycker tiden går så sjukt snabbt, Om exakt en månad och tre dagar slutar jag nian, högstadiet och går ut på djupare vatten som innebär mer plugg, förmodligen pendling till- och från skolan och att lära känna en massa nya människor, jag tycker det ska bli roligt men samtidigt ganska läskigt. Rädslan att inte komma in där man vill eller sedan komma i en dålig klass är stor, men vi får hoppas att det blir bra, vilket det säkert blir! 🙂 Jag kommer dock sakna min klass grymt mycket, spelar ingen roll hur jobbiga vi kan vara eller hur mycket kaos det kan bli, alla är ändå sjukt härliga & anledningen till att jag faktiskt orkar gå till skolan varje dag.

Haha lite deeptalk där ja, blir så ibland 😉 

Just nu sitter jag och lyssnar på låten Maroon 5 – payphone , kollar lite bloggar samt facebook och försöker göra några bokfrågor. Tänkte att om jag gör några varje dag så blir det ju inte så jobbigt sen. 🙂

Skriver inte mer ikväll så puss och godnatt!

Kommentera

