jag tror inte mitt liv tycker om mig..

Vet ni? Jag är sjuk, IGEN! Vad är det för fel på mig?! Sedan årets start tror jag att jag har varit sjuk ungefär åtta gånger och då menar jag sjuk som i att man måste vara hemma från skolan, inte sjuk som i att man är lite förkyld. Gigantisk suck. Imorse vaknade jag med en täppt näsa som inte har gjort annat än att rinna idag, började känna mig allmänt hängig för några timmar sedan och tog nu tempern: 37.8 = feber -.- Jag orkar inte mer och förresten så betyder detta att jag måste tillbringa valborg hemma i soffan, yääy..

Men vi får väl se hur jag mår imorgon, hoppas på en förbättring istället för försämring! 

Vi har för övrigt nyss ätit Lammstek och potatisgratäng med gelé, sjuuukt gott! 

Puss

Kommentera

