allt är inte för evigt

Heeeej.

Känner mig verkligen super duktig som inte har börjat plugga än men ska göra det så fort jag har skrivit klart det här!

Ville bara säga att jag tycker det är läskigt hur snabbt något kan förändras, hur snabbt något kan hända osv. och jag tror inte riktigt att tanken ens finns i mitt huvud att personers liv i min närhet någon gång tar slut medans jag står kvar där frisk, pigg och glad. Tycker det är orättvist fast det är väl så livets gång är, det finns helt enkelt inget att göra åt.. 

Some deep shit is going on, man kan väl som så säga att mitt humör nyss dalade ganska så super mycket men jaja, behövde bara skriva av mig.

Nu ska jag plugga, hejsvejs.

Passar vädret, inte inlägget.

Kommentera

