vill man vara fin får man lida pin

Idag är det tisdag, det brukar vara veckans drygaste och tråkigaste dag men jag tycker denna gick ganska snabbt faktiskt! 

Dagen i skolan började ganska kaosartat då några tydligen haft väldigt roligt i ett av klassrummen igår någon gång så där såg ut som ett bombnedslag, självklart blev båda våra nior anklagade och det tog en timme med utskällningar, tystnad, sura folk och en massa förhör (jag skojar inte) innan dem fattade vilka det var som då fick städa upp, mycket lyckat! Sedan hade vi engelska i typ tjugo minuter, sedan so där vi läste massa i ett häfte, sen lunch, efter det var det dubbeltimme fysik där vi hade matte första timmen och kollade film andra och sista lektionen hade vi spanska där vi fick plugga inför provet, chill!

Nu ska jag ta mitt goda humör och plugga till morgondagens spanskaprov, kul osv. Det blir nog ingen träning för min del ikväll heller pga. inflammationen i min arm men jag kanske drar dit och tittar ändå, alltid roligt att se de andra slita 😉

Pussheej.

Typ såhär ser jag ut idag, minus halsduken. Invigde även mina fina marinblåa converse idag, men aj mina fötter. Att gå in ett par converse är inte det skönaste.. men som sagt, vill man vara fin får man lida pin!

Kommentera

