press the play-button.

haihaaii.

Jag är seriöst kär i den här killens röst, hans låtar.. så grymt bra! Så om ni inte har lyssnat än, gör det.

Jag har förresten ingenting kul att blogga om, ingen inspiration på det hållet. Just nu handlar mitt liv mest om skolan (denna veckan är fullspäckad av inlämningar och prov..) och tydligen musik. Det var längesen jag var inne i en sån riktig musikperiod, det är klart jag brukar lyssna på musik men ah, inte som jag gör nu 😉 Men inspirationen kommer väl så småningom, hoppas ni står ut så länge!

pusshAAj.

(och ja, det är Rupert Grint/Ron från Harry potter som är med i denna musikvideon, haha)

Kommentera

