update

Hej!

Dåligt med inlägg här känner jag men jag har typ haft fullt upp. Igår så blev jag hämtad av Lisas mamma vid tre, vi åkte då och handlade och sedan hem till henne där vi satt och snackade i någon timme. Vid kvart över fem kom Agnes mamma och hämtade oss så åkte vi till Förslöv där det väntade dansuppvisning, riktigt roligt och se och det var så fint, några av de äldre tjejerna som dansat länge som nu skulle sluta hade satt ihop ett eget program som överraskning till deras danslärare, sjukt duktiga tjejer! När det slutade så fick vi skjuts hem av Agnes mamma igen, sedan lagade vi tacos och sen blev det filmmys med chips och en riktigt bra film (kommer trailer nedanför). Helt plötsligt var klockan mycket och jag orkade inte dra hem så det blev att jag sov där och blev hämtad vid halv elva idag 🙂 mycket mys!

Trailer till The vow, redigt bra film det där.

Vad har jag hittat på hela dagen då? Jo jag har tittat på film, bokat tid till moppeuppskrivning (börjar typ blir nervös..), ägnat massa tid åt att spela ett löjligt beroendeframkallande spel, hängt på facebook, kollat bloggar, suttit med uppslagna läxböcker framför mig hela dagen utan att ägna dom en blick och vid halv sex så var jag otroligt trött så jag tänkte ta en powernap på en kvart, det slutade med att jag seriöst sov till kvar över sex.. lyckat!

Men nu måste jag verkligen plugga, imorgon vankas det biologiprov ooch vi slutar redan vid halv två, as najs! 😀 puss

Bjuder, bara för jag ser grymt liten och oskyldig ut, haha! (tagen förra sommaren i think)

Kommentera

