saturday

Godmorgon!

Blev väckt för en stund sedan, pappa kom viftandes med ett kuvert med bokningskoden till moppeteorin, haha han trodde det var något annat kul men ikke. Det blir i alla fall att boka tid typ, idag kanske. NU ÄR DET NÄÄRAAA! 😀

Förresten så har jag fått en inflammation eller något liknande i min arm så den är helt svullen och gör ont, kul. Verkligen. 

Menmen. Idag så tänkte jag plugga, städa, fixa mig lite och sen blir jag hämtad av Lisa och umgås laite med henne, hihi och sen ikväll ska jag följa med och titta på hennes dansuppvisning, awesome! 😀 & sen blir det nog lite filmmys och sånt hos henne efter 🙂

Ha de bra, puss!

Min fina Lisa ♥

Kommentera

