just nu..

..älskar jag: the temper trap & the script (band)

..hatar jag: det mesta 🙂

..saknar jag: min syster.

..vill jag: springa tills benen inte orkar längre, fast det tänker jag inte göra.

..läser jag: ett blogginlägg.

..vill jag ha: en helt ny garderob (klädmässigt då)

..tänker jag på: allt jag inte borde tänka på.

..borde jag: göra bokfrågorna till ”pojken i randig pyjamas” som ska vara inne på fredag, woops.

..lyssnar jag på: Nicki Minaj – Starships

 

Nu ska jag ta mitt dåliga humör och bege mig in i drömmarnas värld där livet förmodligen är en aning bättre och så får vi hoppas att jag faktiskt tar och vaknar på rätt sida imorgon, för det är jag ganska säker på att jag inte gjorde idag, hehe.

Imorgon är det även dags för nationella i engelska, önskar alla nior lycka till!

Godnatt! ❤

Kommentera

