ett onödigt beroende

Mitt personliga beroende ser ni på bilden nedanför, det är inget mindre än ett (två) lypsyl!
Det hela började för någon månad sedan (på den tiden då det var super kallt ute och läpparna blev torra varannan sekund) då jag upptäckte hur underbart det är, haha nej men typ. Beroende är bara förnamnet förresten. Jag har ett lypsyl på mitt nattusbord, ett i mitt pennskrin (i skolan), ett i varje jacka och oftast ett i väskan jag använder för stunden, alltså har jag hela tiden minst ett vid mig och jag tar det alltid när jag har tråkigt eller ja, si sådär en till två gånger varannan timme, vilket leder till att mina läppar torkar ut snabbare.. hmm.. lypsyl är dåligt. Därför tänkte jag leta efter någon überbra läppsalva eller liknande som ”återfuktar” läpparna en längre tid istället för att torka ut dom snabbt, haha.
– INTRESSANT FAKTA OSV. 😀

Kommentera

