en evighetslång dag

Goddagens gott folk!

Idag är det söndag, drygaste dagen på veckan? dock även ganska skön. Jag borde ha ägnat hela min söndag åt att plugga men det kände inte mitt huvud för så istället har jag suttit och kollat igenom en massa klädhemsidor, beundrat min redan inköpta balklänning, misslyckats med att klippa av ett par jeans till shorts (dom blev väldigt fula..), kollat igenom alla mina fina filmer från när vi var i sälen med klassen vilket jag saknar en hel del, duschat + fixat mig, suttit ute och läst igenom biologin osv. och snart tänkte jag sätta mig med so:n, har prov imorgon (igen) och även på tisdag, superduper roligt verkligeeen.

Men nu ska jag va duktig, puss.

HAHA söt. Tagen år 2009 när jag, maja, matilda och lisa hade någon sorts foto-session 😉

Kommentera

