fredagen den trettonde..

Hej! 😀

Idag är det fredagen den trettonde ”otursdagen” men jag har inte haft något direkt otur? 😀 *peppar peppar ta i trä” ehja, förutom att min söta, otroligt över irriterande (för dagen) vän Elin tog mina nycklar så jag dampade sönder på alla andra, kaoos. Fick dom sen i alla fall, efter att jag hade haft värsta utbrottet på en massa andra folk, LYCKAT!

Anywaaay.. Vi hade so prov idag, tror faktiskt det gick bra! Vår klass fick dock ännu en låång utskällning av vår svenska lärare, vad händer? suck. I övrigt har dagen bestått utav en tråkig matte lektion, en engelska lektion där vi började läsa någon konstig bok, lite bus, lite dansande i korridoren, massa humor osv. slutade vid tio i två, gick och handlade, sedan hem och sedan dess har jag suttit här och kollat på OC, är inne på femte eller sjätte avsnittet och fler blir det 😉 och lite senare blir det att beställa hem pizza och kolla film med min sjuke (bokstavligt talat då, haha) bror, mys! 🙂

Hoppas ni får en fin kväll, utan otur. Puss

And this, is the ugly truth.. haha nej inte direkt. Skillnaden mellan när jag är helt osminkad (som på bilden) och när jag endast har mascara (vilket jag har varje dag numera, hm..) är inte särskilt stor i och med att jag redan har väldigt mörka ögonfransar, ehja.. tyckte ni ville veta, haha 😉 Förresten så är bilden ganska gammal..

Kommentera

